mandag 17. januar 2011

Sydney Airport

Har nå kommet frem til Sydney og har kun siste flyturen til Christchurch igjen. Det har vært en lang reise og jeg er ganske sliten nå, men forventer ingen sympati...
Toget gikk fra Lillehammer kl. 09.13 Søndag så det betyr at jeg til nå har reist 40 timer.
Turen har gått greit så langt. Ut fra Frankfurt ble flyet forsinket, noe som medførte tre ekstra timer i flysetet, men siden jeg har så god tid før jeg reiser videre her fra Sydney så så spiller ikke det noen rolle. kom hit kl. 09.00 og skal ikke videre før kl. 17.10.

På flyplassen i Christchurch blir jeg hentet av Petter og  Kjersti som har vært på New Zealand siden midten av November. Petter og Kjersti er gode venner som i vår, sommer og høstsessongen driver Mogen Turisthytte, en av Hardangerviddas eldste turisthytter.
Planen videre er at når jeg kommer ned i kveld skal vi kjøre sørover fra Christchurch til et lite sted som heter Farlie. Der er jeg ganske godt kjennt fra før og forhåpentilgvis, dersom været tillater det, blir det en mulighet til å lure opp de første ørettene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar