tirsdag 25. januar 2011

Bad Karma

Ikke alt går som det skal.
Jeg har de siste dagene ikke fått riktig alt til å funke.
Først er planen å fiske i en liten kildeelv som tidligere har gitt svært gode resultater.
Dette er en liten perle av en elv som skal bukte seg rundt inn i mellom trær for så å komme
ut i små nydelige kulper. Slik var det sist jeg var der. Når vi kommer frem viser det seg at naboelva
har tatt et nytt løp, slått seg sammen med kildeelva og ødelagt hele greia. Denne dagen
går derfor i dass fiskemessig.
Dagen etter skal jeg fiske i en av favorittelvene mine her nede.
















En vanvittig fin elv som valigvis er full av regnbueørret.
Fisker en hel dag uten å få noe som helst opp av elva. Det virker som om elva i nå nesten er tom fgor fisk. Mister et par stykker, noe som ikke gjør ting enklere.
Føler jeg har mistet grepet på New Zealand.
Sjekk filmen så skjønner dere hva jeg mener.

1 kommentar:

  1. Det var med stor sorg eg las at kildeelva var tatt av storebroren ved sida. Denne vetle kildeelva har gitt oss mange store opplevelsar, var den første elva eg fiska i på NZ...MEN det ordnar seg nok over tid, sikkert ikkje første gongen. Skitt fiske.

    SvarSlett