lørdag 15. januar 2011

Dagen før dagen

Nå er det vel på tide å begynne å pakke sakene.
Toget går fra lillehammer i morgen tidlig kl. 09.16
Det blir trist å reise fra ungene mine, men det blir overlegent å komme seg ut på tur.

Egentlig utrolig mange duppeditter som skal med. Ipod, kamera, mobiltelefon, laptop,GPS m.m og alle har forskjellige ladere og ingen av dem har samme USB kontakt. Utrolig iriterende.
Ser faktisk ut til at sekken ikke overstiger 23 kg, som var tilatt totalvekt på bagasjen på biletten min.

På New Zealand er det en ganske nøye sjekk av bagasjen før du kommer ut av flyplassen så det er smart å pakke sekken med dette i tankene.
Ting som blir sjekket er bla. sko, fiskeutstyr og telt, så det er lurt å ha dette lett tilgjengelig.

Litt om reisen
Oslo - Frankfurt - Singapore - Sydney - Christchurch
Denne gangen har jeg ikke vært heldig med bilettene.
Fra flyet går fra Gardermoen i morgen kl. 14:20 og til det lander i Christchurch skal det gå 44 timer. Det er en sinnsyk lang reise. Selve flytiden er 24 timer så det blir mange og lange timer på diverse flyplasser. Skal for eksempel sitte å vente nesten 12 timer i Sydney, det gruer jeg meg til.
Ferdig pakket.
1 stk Fjällräven Kajka 85 til bagasje og en stk Fjällräven Friluft som håndbagasje.

1 kommentar:

  1. Husk visum i Autralia viss du skal vere der lenger enn 10 timar.

    SvarSlett